2010-09-10 10:00:00

Školski kurikulum

Pod pojmom školskog kurikuluma podrazumijevamo sve sadržaje, procese, aktivnosti koji su usmjereni na ostvarivanje ciljeva i zadataka obrazovanja kako bi promovirali intelektualni, osobni, društveni i fizički razvoj učenika. On obuhvaća osim službenih programa nastave i neformalne programe, te obilježja koja stvaraju školski imidž, kao što su kvalitetni odnosi, briga o jednakosti i suprotnosti, o vrednovanju primjera koji postavljaju kriterij škole i načine na koji je ta škola organizirana i vođena. Nastavni i poučavajući stilovi snažno utječu na kurikulum i u praksi ne mogu biti odvojeni od njega.(Alistair Ross,2000, DES, 1985.)

Promjena prelaska na kurikulum može se nazvati i prelaskom s kulture nastavnih planova i programa na kulturu kurikuluma jer se odlikuje:
    1. premještanjem težišta obrazovnog procesa sa sadržaja na ciljeve i rezultate obrazovanja 2. usmjeravanjem na kvalitet rezultata i kvalitet procesa obrazovanja 3. razvojem sistema evaluacije i samoevaluacije u obrazovanju 4. usmjeravanjem na učenika i procese učenja 5. poticajnim, razvojno usmjerenim obrazovnim okruženjem   Buduće informacije vezane uz kurikulum bit će objavljene ovdje: O školi ==> Dokumenti

Više informacija možete pročitati u priloženom dokumentu:


Elektrotehnička škola