2009-09-10 00:00:00

Strategija stručnog usavršavanja

Agencija za odgoj i obrazovanje donijela je Strategiju stručnog usavršavanja odgojno-obrazovnih djelatnika za razdoblje od 2009. do 2013. godine. Strategija se provodi u svrhu jačanja njihovih kompetencija te trajnog i sustavnog rada na podizanju kvalitete odgojno-obrazovnog procesa.

Strategija sadrži prijedloge smjernica i načina organizacije stručnog usavršavanja u hrvatskom kontekstu i kontekstu Agencije za odgoj i obrazovanje, sredstvima državnog proračuna. Prijedlozi su stručno utemeljeni na načelima osuvremenjivanja, unapređivanja i kvalitetnog poboljšanja sustava stručnog usavršavanja.

Važna smjernica u razvoju strategije jest razmišljanje da „jaz između znanja i vještina koje bi učitelji trebli imati za uspješno provođenje reformi temeljenih na standardima i njihovih sadašnjih znanja i vještina nikad nije bio veći“ (Richard F. Elmor, 2004. ).

Svjetski i europski kontekst te razvojne potrebe hrvatskog društva za prioritetnu zadaću postavljaju osmišljavanje učinkovite cjeloživotnim učenjem i trajnim profesionalnim stručnim razvojem, vrednovanje učinkovitosti i razvoj novih modela stručnog usavršavanja te redefiniranje ciljeva stručnog usavršavanja na svim razinama.

Strategija je razvojni dokument, otvoren za unošenje promjena koje se zbivaju na razini nacionalnih prioriteta u području obrazovne politike i iskazanih potreba radnika u području odgoja i obrazovanja.


Elektrotehnička škola