preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Tražilica
Kalendar
« Lipanj 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Vrijeme

 
 
 

Prijepodne

1. 08:00 - 08:45
2. 08:50 - 09:35
3. 09:40 - 10:25
4. 10:40 - 11:25
5. 11.30 - 12:15
6. 12:20 - 13:05
7. 13:10 - 13:55

Poslijepodne

1. 14:00 - 14:45
2. 14:50 - 15:35
3. 15:50 - 16:35
4. 16:40 - 17:25
5. 17:30 - 18:15
6. 18:20 - 19:05
7. 19:10 - 19:55

Izdvojeno
Vijesti

Comenius seminar u Njemačkoj

European in – service training course SMEC
School and science museum: A cooperation to inprove teaching, learning and discovery
07.11. – 13.11.2010. München


Seminar se održavao u Kerschensteiner Kolleg-u koji je u sklopu zgrade Deutsches Museum-a, tako da smo, u stvari, cijelo vrijeme boravili u muzeju.

Cilj seminara je bio pomoći nastavnicima osuvremeniti nastavu, motivirati učenike za prirodne znanosti, te ih naučiti razmišljati na znanstveni način uz korištenje muzejskih eksponata.

Na seminaru su sudjelovali nastavnici i muzejski radnici iz različitih zemalja, tako da smo mogli razgovarati i izmjenjivati iskustva.Službeni jezik seminara je bio engleski. Sudionici su bili sa Cipra, iz Francuske,Grčke, Italije, Mađarske, Njemačke, Rumunjske, Škotske, Španjolske i moja malenkost iz Hrvatske.

 

Da bi se nastava mogla održati u muzejskom prostoru, prije svega smo se morali upoznati s načinom rada muzeja. Upućeni smo kako koristiti muzejske eksponate, surađivati s muzejskim radnicima itd. Naglašeno je kako nije dovoljno samo dovesti učenike u muzej, već je potrebno napraviti određene predradnje prije posjeta muzeju, kao i svrhoviti razgovor nakon posjeta. Posebno interesantne su bile muzejske radionice u kojima se obnavljaju eksponati, prave modeli te osmišljavaju i izrađuju izložbeni primjerci koje posjetitelji mogu dodirivati, proučavati na kojem principu rade itd. Tako smo imali čast vidjeti, čak i sjediti u autu izrađenom nano-tehnologijom koji je tek slijedeći tjedan trebao biti izložen i predstavljen u muzeju.

Na seminaru smo imali i konkretne radionice. Naprimjer, izrađivali smo pinhole camera-u, isprobali njezin rad, te posjetili muzejski prostor gdje su izloženi fotoaparati, kamere i optičke leće. Nakon toga smo dalje mogli raspravljati o ostalim dijelovima fotoaparata i diskutirati koji se sve zakoni fizikalne i geometrijske optike tu primjenjuju. Takva radionica je imala pozitivan odjek među sudionicima jer smo na konkretnom primjeru mogli osmisliti nastavni sat, povezati fiziku i fizikalne zakonitosti s praktičnim primjerima iz svakodnevnog života, te otvoriti nove teme za razgovor.

Također smo imali i projekte koje smo radili u grupama. Cilj tih projekata je bio naučiti kako napraviti dobru predpripremu za neku nastavnu jedinicu, zainteresirati učenike za prirodne znanosti, potaknuti ih na razmišljanje i povezivanje sa svakodnevnim primjerima iz života, iskoristiti postojeća povijesna otkrića za stvaranje novih inovacija, te objediniti znanja iz prirodnih znanosti.

Pritom je, naravno važno, voditi računa o kojoj dobnoj skupini učenika je riječ pri osmišljavanju nastavnog sata ili određenog projekta, nastojati se uklopiti u njihov način razmišljanja, dobro poslušati njihove ideje, jer se njihov način razmišljanja razlikuje od našeg. Potrebno je učenike usmjeravati u razmišljanjima. I kriva razmišljanja su također dobra za nastavu, jer možemo razviti diskusiju zašto je nečija tvrdnja dobra, a nečija loša. To je u stvari  problemska nastava, koja se u našoj Školi nastoji provoditi već duže vrijeme.

Pri prezentaciji naših škola, sudionici su ostali začuđeni što je naša Škola daleko odmakla u inovativnim metodama kojima se služi, te u međunarodnim projektima u kojima sudjelujemo, što mi je bilo posebno drago. Naime, nisu očekivali da jedna tako mala zemlja polaže toliko na obrazovanje i razvija nove metode obrazovanja. Naime, možemo biti ponosni, što naša zemlja, a posebno naša Škola prati sustave obrazovanja Europske unije, a u nekim segmentima je i naprednija.

Usavršavanje u Deutsches Muzeumu je bilo vrlo interesantno, no osim što smo puno radili imali smo i malo slobodnog vremena za razgledavanje grada, njegovih kulturnih znamenitosti i kulture življenja stanovnika tog dijela Njemačke.

 

Svima bih preporučila da se jave na takve međunarodne projekte, jer se zaista može puno toga naučiti, upoznati nove ljude, njihove kulture i nakon seminara komunicirati i razmjenjivati iskustva s njima.

Novih ideja i savjeta nikada previše.

                                                                 Dubravka Habazin



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Dubravka Habazin   datum: 8. 12. 2010.

Elektrotehnička škola

Zagreb, Konavoska 2
01/3666-114

skola@ss-elektrotehnicka-zg.skole.hr

OIB: 96726537623

IBAN: HR0723600001101225433

  


Oglasna ploča

Raspored sati

Vrijedi od 3.12.2019. 

Raspored sati

Filmovi o Školi


Radno vrijeme:

Stručni suradnici:

Pedagog

Psiholog 

Školska knjižnica:

Knjižnica


Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Anketa
Online nastava mi se:





Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 9. 2019.

Ukupno: 133111
Ovaj mjesec: 712
Ovaj tjedan: 712
Danas: 38

Vijesti

 







preskoči na navigaciju